یه دو دوتا پنج تای منوتویی ! ManotoTV

0

یه دوتا دوتا چهار تای ساده :

عباس فخرآور که در سال های گذشته روابط گسترده ای با نهادهای صهیونیستی حاکم بر رسانه های ضد انقلاب برقرار کرده است، در گفت وگویی از نحوه تامین منابع مالی شبکه من و تو و راهبردهای این شبکه صهیونیستی برای مدیریت افکار عمومی ایران پرده برداشت:

 

کورش عرفانی مجری یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان که مرکز پخش آن ایالت کالیفرنیاست، علیه شبکه «من و تو» و بودجه‌های این شبکه دست به افشاگری زد:

 

افشاگری مجری شبکه من و تو از پشت پرده های این شبکه

سکوت یک ساله «سولماز» شکست/مسائل جنسی عامل تعیین کننده برای ماندن :

که البته ظاهرا جدیدا با این شخص رو هم ریختن و یجوری جذبش کردن تا بگن دیدید چیز خاصی نبود و این شخص رو اوردن سمت خودشون

وقتی من و تو از جم انتقاد میکند !

جالب است بدانید دولت انگلستان بابت مجموعه شبکه های BBC از مردمش مالیات جداگانه میگیرد !

اما مردم ایران را بیشتر از مردم خودشان دوست دارند ، شبکه های Full HD میزنند برایمان آن هم در چند ماهواره مختلف تا بتوانیم با کیفیت و راحت دریافتشان کنیم… !!

«کیوان عباسی»، مدیر بهایی شبکه «من و تو»، زمانی که در اوایل سال ۸۹ در جلسه اقناع اسپانسرها برای تبدیل شبکه تلویزیون اینترنتی «ببین تی وی» به یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای از نوع سیاسی-انترتینمنت شرکت کرد، خطاب به هم‌کیشان ثروتمند و متنفذ خود در آن جلسه چنین گفته بود:

کیوان عباسی، مدیر من و تو

“شبکه بی‌بی‌سی فارسی شبکه دوران بحران است؛ شبکه‌ای که مخاطبان آن در زمان وضعیت سفید و حالت عادی به حداقل می‌رسد.

 

این مطلوب ما نیست، اگر حمایت‌هایی که از شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌شود، از من و دوستانم بشود شبکه‌ای راه‌اندازی خواهیم کرد که در زمان عادی با پخش برنامه‌های فرهنگی و جذاب، جوانان و مخاطبان خود را جذب کند تا در زمان بحران و آشوب و به قولی وضعیت قرمز بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد؛ برنامه‌های فرهنگی برای جذب در روزهای عادی و برنامه‌های سیاسی برای تخریب در زمان بحران و آشوب.”

اما این حرف کیوان عباسی که به همراه یار غار و رفیق شفیقش، «رها اعتمادی»، در این جلسه شرکت کرده بود، بسیار به مذاق شرکت کنندگان در آن جلسه خوش آمد و بنا بر این شد که اسپانسرها از طریق کانال های خود با حکومت بریتانیا، مجوزهای لازم را برای راه‌اندازی یک شبکه مجهز ماهواره‌ای با هدف تاثیرگذاری فرهنگی بر جامعه جوان ایران بگیرند.

عکس یادگاری کیوان عباسی و رها اعتمادی در محوطه اردوگاه آشوویتز لهستان

از همین نقطه بود که جریان یافتن سیل پول به سمت کیوان عباسی کلید خورد و کار به جایی رسید که آوازه‌خوان معروف قبل از انقلاب، برای چند بار حضور در برنامه موسوم به «آکادمی گوگوش» حدود یک میلیون دلار دریافت کند.

کیوان عباسی که به خاطر تعلق خودش به فرقه بهایی و تعلق همسرش (با نام اصلی مرجان اسکندری فرزند فرهاد اسکندری، یهودی ایرانی ساکن سرزمین‌های اشغالی) به جامعه یهودی، کانال‌های ارتباطی با اعضای متنفذ این دو جامعه ثروتمند در لندن پیدا کرده بود، از طریق یکی از اقوام همسرش به نام «رهام هارونی» (یهودی) و اقوام بهایی خودش (بهروز عباسی، کارمند سابق شبکه صدای آمریکا و پسرعموی پدر کیوان و همچنین حسن اعتمادی، از کارکنان شبکه سلطنت‌طلب آزادی در آمریکا و خویشاوند همسر رضا پهلوی و البته پدر رها اعتمادی) توانست ترکیبی از پول یهودی-بهایی را برای پروژه به اصطلاح «انترتینمنت-سیاسی» خود سرخط کند.

وبسایت سازمان غیردولتی «خبرنگاران بدون مرز» به قلم یکی از گزارشگران خود در لندن در ۲۸ آگوست ۲۰۱۷، شرحی روشنگرانه درباره کیوان عباسی و چگونگی تاسیس «من و تو» ارایه داد. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم:

“کیوان به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسر عموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دو چندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون‌داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی، حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد.”

بهروز عباسی (وسط) پسرعموی پدر کیوان عباسی
حسن اعتمادی: پدر رها اعتمادی و پسردایی همسر رضا پهلوی

گرچه این گزارش ادعا می کند که من و تو با سرمایه خصوصی تجاری در لندن راه اندازی شد و به حیات خود ادامه می دهد، ولی تردیدی نیست که این تجار تنها حلقه‌های واسط تیم مدیریتی من و تو (کیوان و همسرش مرجان عباسی) با حلقه‌های اطلاعاتی-امنیتی بریتانیا، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی هستند. اما قسمتی از گزارش «گزارشگران بدون مرز» نام فردی را به میان می آورد که بررسی سوابق او، به تنهایی خط و ربط اصلی شبکه من و تو را مشخص می‌کند:

” روند موفقیت آمیز عملکرد برنامه‌سازان و ایده پردازهای تلویزیون من و تو و جذب مخاطبین بسیار، نظر سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی بسیاری را در لندن به خود جلب کرد؛ اما از آنجایی که کیوان و هیئت مدیره من و تو خصوصا پدرش نمی‌خواستند تلویزیونی را که با یک گروه جوان راه اندازی شده بود، دولتی شود پیشنهاد سرمایه گذاران دولتی را رد کردند و با پذیرفتن پیشنهاد ۵۵ میلیون دلاری رابرت موقر بالیوزی (پسر حسن موقر بالیوزی) که یک سرمایه گذار خصوصی به حساب می‌آمد، شرکت تلویزیونی مرجان را وارد مرحله جدیدی کرد تا این شرکت بیش از پیش حرفه‌ای‌تر به جلو رود.”

از چپ: سالومه- کیوان عباسی – رها اعتمادی

اما «رابرت بالیوزی» کیست؟

برای شناختن رابرت، باید ابتدا پدر او را بشناسیم که همان طور که در متن بالا گفته شد، فردی به نام «حسن موقر بالیوزی» بود. حسن موقر بالیوزی، زاده ۱۶ شهریور ۱۲۸۷ شیراز، درگذشته ۲۳ بهمن ۱۳۵۹ لندن، پسر «علی محمد خان موقرالدوله»، از اعضای خاندان «اَفنان» (نواده علی محمد باب، موسس فرقه بابیه) بنیانگذار، مدیر و اولین گوینده بخش فارسی بی‌بی‌سی بود. پدرش موقرالدوله و مادرش منورخانم بودند. در سال ۱۳۰۰ و پس از مرگ پدرش، لقب موقرالدوله به او رسید. حسن بالیوزی در بیروت و انگلستان تحصیل کرد و ساکن لندن شد. از سال ۱۹۳۷- ۱۹۶۰ رئیس محفل روحانی بهائیان بریتانیا گردید. وی اندکی پیش از مرگ شوقی افندی (وصی و جانشین بهاء‌الله) در سال ۱۹۵۷، یکی از اعضای حلقه رهبری فرقه بهایی موسوم به «ایادی امرالله» گردید.

حسن موقر بالیوزی(راست): اولین گوینده بخش فارسی بی‌بی‌سی و رهبر بهاییان انگلستان

«عبدالله شهبازی»، پژوهشگر برجسته تاریخ، شرح حالی قابل توجه از زندگی و احوالات خاندان افنان و آباء حسن موقر بالیوزی نوشته است که حاوی اطلاعات مهمی درباره نقش این خاندان در ساختار فرقه استعمار-ساخته بهاییت است. طبق اطلاعات شهبازی، اجداد حسن بالیوزی از عوامل اصلی انگلستان در ایران و هند بودند و نقش بزرگی در تجارت تریاک به چین و پیشبرد برنامه استعماری بریتانیا برای سلطه بر چین از طریق معتاد کردن مردم این کشور در قرن نوزدهم داشتند.

حسن بالیوزی (نفر دوم چپ)

علی‌محمد خان موقرالدوله (۱۲۸۲-۱۳۳۹ ق./ ۱۸۶۵-۱۹۲۱ م.)، پدربزرگ رابرت بالیوزی، از نامدارترین چهره‌های تاریخ بهائیت و از عناصر مؤثر بر تحولات سیاسی ایران در سال‌های جنگ اوّل جهانی و پس از آن است. او، که هم‌نام باب بود و به این دلیل فقط «علی آقا» خطابش می‌کردند، از کارمندان سفارت بریتانیا در تهران بود. مدتی در وزارت خارجه ایران کار می‌کرد و در سال ۱۸۹۸ سرکنسول ایران در بمبئی شد، در سال ۱۹۰۰ بالیوز (کنسول) بریتانیا در بوشهر بود و در سال‌های ۱۹۱۱-۱۹۱۵ حاکم بوشهر و بنادر. با وقوع کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹، موقرالدوله در دولت سیدضیاءالدین طباطبایی وزیر فوائد عامه و تجارت و فلاحت شد ولی اندکی بعد در اوائل سال ۱۳۰۰ ش. درگذشت. جسدش «در یکی از حجرات شاه عبدالعظیم در جنب حجره مجدالدوله مدفون گردید.» عباس افندی (عبدالبهاء) دربارهاش چنین نوشته:

“حضرتش از فروغ سدره منتهی و منتسب آستانه حضرت اعلی روحی له الفداه بود. از بدو طفولیت آثار نباهت و ذکاء و دلایل درایت و نهی در روی مبارکش ظاهر و هویدا، در مهد شیرخوار بود که آیات علویت از جبینش نمودار تا آن‌که به سن مراهق رسید… “

به نوشته شهبازی، بالیوزی سازمان‌دهنده اوّلین کنگره جهانی بهائیان بود که در ۸ اردیبهشت ۱۳۴۲، با شرکت پانزده هزار نفر، در لندن برگزار شد. از ایران هزاران زن و مرد بهائی، با تسهیلات ویژه‌ای که دولت امیر اسدالله علم فراهم آورد، به این کنگره اعزام شدند. این امر اعتراض شدید امام خمینی (ره) را برانگیخت. ایشان در نامه‌های خود (اردیبهشت ۱۳۴۲) به علمای یزد و همدان و کرمان و اردکان و سایر بلاد نوشتند:

“از چیزهایی که سوء نیت دولت حاضر را اثبات می‌کند، تسهیلاتی است که برای مسافرت دو هزار نفر یا بیش‌تر از فرق ضاله قائل شده است و به هر یک پانصد دلار ارز داده‌اند و قریب ۱۲۰۰ تومان تخفیف در بلیت هواپیما داده‌اند، به مقصد آن‌که این عده در محفلی که در لندن از آن‌ها تشکیل می‌شود و صددرصد ضداسلامی است شرکت کنند.”

پسر او رابرت (متولد ۱۹۴۴) در انگلستان، یکی از تاجران معروف در حوزه ساخت و ساز و املاک در لندن است که شرکتی به نام «Yorkter Limited» را اداره می کند. او که بعد از مرگ پدرش، از رهبران ارشد جامعه بهایی بریتانیا شد، از ارتباطات گسترده‌ای با دولت بریتانیا و خانواده سلطنتی برخوردار است.

رابرت بالیوزی
بالیوزی(با شال گردن قرمز) و سایر رهبران فرقه بهایی در بریتانیا

او در ۱۲ فوریه ۲۰۱۵، مجموعه‌ای کتب و اسناد مربوط به فرقه بهایی و مکتوبات و مکاتبات و اسناد و کتب پدرش را در ساختمان مجللی در منطقه کمبریج لندن(که قبلا یک کلیسا بود و با هزینه سنگین بازسازی و تجهیز شده) تحت عنوان «کتابخانه بهایی اَفنان» بازگشایی کرد که در مراسم افتتاح آن علاوه بر شماری از رهبران فرقه، مسوولان دولتی بریتانیا هم حضور داشتند.

رابرت بالیوزی(دست به سینه در چپ) در مراسم افتتاح کتابخانه بهایی افنان
رابرت بالیوزی(نفر اول از چپ) در افتتاحیه کتابخانه بهایی افنان

نمای بیرونی کتابخانه بهایی افنان

پدر رابرت در اواخر عمر کتابی در شرح حال «خدیجه بیگم»، زن علی محمد باب در دست نگارش داشت که با مرگ او نیمه تمام بود و رابرت نگارش این کتاب را شخصا به پایان رساند و با نام «خدیجه بیگم، حرم حضرت اعلی» منتشر کرد.

کتابخانه افنان به نام موقرالدوله و منور خانم (پدربزرگ و مادربزرگ رابرت بالیوزی)تاسیس و به «خدیجه بیگم» (زن علی محمد باب و جده بزرگ رابرت)تقدیم شده است.

بی جهت نیست که علاوه بر کیوان عباسی و رها اعتمادی، گردانندگان اصلی من و تو، که بهایی هستند، شمار زیادی از مجریان و برنامه‌سازان این برنامه هم از بین بهاییان انتخاب می شوند و اصولا وابستگی به این فرقه استعماری، یک برگ برنده و امتیاز ویژه برای استخدام در این شبکه است.

اطلاعیه استخدام مجری که در سال ۲۰۱۲ توسط رها اعتمادی در وبلاگ شخصی‌اش قرار گرفت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *