کنترل ذهن با پیام های ناخود آگاه

0
با دیدن تصویر بالا چه حسی به شما دست داد؟
.
این پدیده کاملا علمی بوده و سال هاست تحفیقات زیادی در رابطه ان صورت گرفته و تاثیر این کاملا مشخص هست
قبل از مشاهده تصاویر پایین شاید اولین سوالی که براتون پیش بیاد اینه که هیچ کس نمیاد اینقدر بشینه فکر کنه و تحلیل کنه که هر چیزی به چه معنی هست
در جواب این دوستان باید بگم که ذهن شما دو بعد داره ، خوداگاه و ناخوداگاه ، که تاثیر بعد دوم یعنی ناخوداگاه بسیار بسیار بیشتر هست
ذهن ما بسیار هوشمن هست با چند مثال شروع میکنیم
اخرین باری که یک لواشک و الوچه ترش خوردید کی بود؟  منظورم از ایناست :
1382172747374
اخرین باری که آلبالوی ترش با نمک (چه شود !) میل کردید کی بود ؟ منظورم از ایناست :
fo2284.jpg (450×352)
خب حتما الان دهنتون اب افتاده درسته؟
خب همین جا نگه دارید
چی شد؟ چرا دهن شما اب افتاد؟ چرا دل شما خواست که اینا رو بخورید؟
جالبه بدونید الان اسید معده شما هم ترشح شده !
عجب !
بله درسته عجیبه اما بدن و ذهن ما کاملا درک میکنه و به اصطلاح شرطی شدیم!
حتما خیلی از ما (مخصوصا اقایون) وقتی هر کسی رو با لباس سقید میبینم یکم میترسیم ، چرا؟
دلایل زیادی میتونه داشته باشه اما بنظرم من یکیش بخاطر امپول هست که هر وقت لباس سقید دیدیم امپول هم بوده 🙂
و دومی هم شاید کفن باشه
تا حالا شده سر جلسه امتحان یه متنی رو بخواید به یادتون بیارید دقیقا یه اسکن از اون متن و حتی جای اون متن داخل کتاب ، تو ذهنتون مونده باشه ؟ شما که تک تک  صفحات رو اسکن نکردید !
بعضیا حتی مکانی که توش اون متن رو خوندن هم دقیقا بخاطرشون میاد
که هیچ کدوم به اراده خودمون نبوده و ذهن بصورت ناخوداگاه همه اینا رو خیلی دقیق ثبت کرده
البته اینا مثال های خیلی ساده برای درک موضوع بود ذهن ما بسیار بسیار پیشرفته تر از این حرف ها عمل میکنه
جالبه بدونید تاثیرات و ماندگاری پیام های ناخودآگاه در ذهن انسان بسیار بسیار بسیار زیاد و شاید تا اخر عمر هست !
و این تاثیر در کودکان باز هم بیشتره ! یک صحنه تصادف یک دعوا یک تصویر یا صحنه غیراخلاقی ممکنه تا اخر عمر تو یاد فرد بمونه
مخفی کردن پیام یا مطلب خاصی در تصاویر کاری است که از سالیان دور توسط نقاش ها و یا طراحان لوگو ها انجام میشده است مانند تابلو های ”شام آخر – مونالیزا و …” لئوناردو
داوینچی و تا حال ادامه داشته است مانند لوگو ها و تصاویر شرکت های امروزی.
 این کار میتواند از طرفی کار جالب و خوبی باشد و از طرف دیگر کاری زشت و ناپسند و فقط برای سواستفاده از ضمیر ناخودآگاه انسان ها و در نتیجه شرطی کردن آنها برای مقاصد خودشون.
از هر دوحالت مثال هایی همراه با تصاویر میزنیم تا با این بحث بیشتر آشنا شوید(توضیح هر تصویر زیر آن درج شده)
    • پیکان موجود در طرح به بیننده می فهماند که شرکت آمازون همه چیز را دارا است.

  • حتما متوجه شدید که این فقط یک دوشاخه نیست درسته؟! شرکت برق ایتالیایی که مخفف نام شرکتش ED است .

  • شرکت Elle Hive که میبینید با حروف E و H یک تراکتور تشکیل شده است.

  • لوگوی شرکت بسته بندی Pakuy که جعبه ی باز شده در لوگو حرف P را نشان میدهد.

    • دو حرف اول یک موج را به نمایش گذاشته اند که سمبل سیگنال های دیجیتالی است و دو حرف دوم سیگنال دیجیتالی ۱ و ۰ را نشان می دهند.

  • تصویر مستتر خرس که در تصویر کوه Matterhorn قرار دارد سمبل شهری است که اولین بار شکلات های Toblerone در آنجا تولید شد.

  • یک کفش در فضای بین دو حرف t و s نهفته است.

  • حرف I به زیبایی با یک زیپ جایگزین شده است

  • در این لوگو سایه یک عقاب را می بینید و در فضای منفی سمت چپ سر یک اسب و در فضای منفی سمت راست سر یک گرگ را مشاهده می کنید.
تصاویری که مشاهده کردید بیشتر برای آشنایی شما با پدیده ی مخفی سازی پیامهایی خاص در تصاویر بود.
اما حال میخواهیم تصاویر دیگری را به شما نشان دهیم که نشان دهنده ی تفکر کثیف طراحان این نوع عکس ها است. شما این تصاویر را میتوانید در فیلم ها و انیمیشن ها و لوگو ها و… مشاهده کنید!
 متاسفانه بیشتر این تصاویر مستهجن است که از شما به این دلیل عذر خواهی میکنیم و اینکه توضیح دادن پیام مخفی شده کار سختی است ولی سعی شده تا جایی که امکان وجود داشته است توضیح داده شود.
 ۶ نوع شرطی سازی وجود دارد که در کتاب روانشناسی هلگارد توضیحات کاملی درباره آنها داده شده. یکی از اصلی ترین فاکتورهای شرطی سازی دادن جایزه یا افتادن یک اتفاق خوب یا بد برای شخص هنگامیکه یک کار تکراری را انجام میدهد است که باعث میشود فردی که شرطی شده است زمانیکه در برابر آن کار قرار میگیرد واکنش خوب یا بد از خودش نشان دهد یا به بیانی دیگر از آن کار خوشش یا بدش بیاید!
مانند فردی که با خوردن یک غذای خاص حالت تهوع به او دست داده است… آن فرد تا مدت ها از آن غذا بدش می آید چون بدن یا ضمیر ناخودآگاه او فهمیده است که اگر این غذا را بخوری حالت تهوع خواهی گرفت! یا کسی که یکبار تیغ ماهی در گلویش گیر کرده هاست تا مدت ها و شاید تا اخر عمر از خوردن ماهی پرهیز کند !
  • عکسی که در کتاب داستان بچه ها قرار دارد ، همونطور که میبینید حالت قرار گیری و طراحی گل ها عادی نیست و هر کدام شبیه یک انسان هستند و با یک نگاه سر و بدن کاملا مشخص هست ، گل ها به طرز تحریک امیزی یکدیگر را در آغوش گرفته اند و کلمه s e x هم بطرز ماهرانه ای گنجانده شده است

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

    • تبلیغات یک آبمیوه !

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • پوستر یک جشن!(بله دقیقا همان چیزی هست که فکر میکنید…)

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • این یک چشم است اما یک چشم معمولی نیست ، خیلی از افراد در نگاه اول بصورت ناخوداگاه بیاد اندام تناسلی زنانه می افتند

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • تبلیغات یک آرایشگاه زنانه! که تصویر کاملا گویاست…

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • حرف A !! در تصویر دو فرد وجود دارند که در حال…

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • میبینید که سه حرف s e x به کرار بکار برده می شود

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • تبلیغات کرم کف پا!‌ که چیز دیگری را در ذهن تداعی میکند…

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • یک بازی دستی که …

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • به تصویر داخل یخ دقت کنید…

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • تبلیغ نان صنعتی!!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • بسته بندی شکلات های اسمارتیس! اگر دقت کنید در پایین سمت راست حرف S قرمز در کنار E و بعد هم X

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • . هیچ کار خاصی انجام نشده ! فقط تصویر اولی را وارونه کردیم ! همین !

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • لوگوی فیلم سکوت بره ها!

  • لوگوی بازی سوپر ماریو که اگر دقت کنید بعضی از حروف روی آنها ستاره ای میدرخشد اگر حروفی که ستاره روی آنهاست را کنار هم بگذاریم جمله ی
  • “U R MR G A Y” شکیل میشود

  • آرم شرکت کوکاکولا که معکوس آن جمله ی ”لا مکه لا محمد” را تشکیل میدهد
در برنامه کودک ها و انیمیشن ها نیز از این ترفند برای کنترل ذهن کودکان استفاده میشود
یکی از بزرگترین شرکت های ساخت انیمیشن در جهان والت دیزنی است که در بسیاری از
انیمیشن های ساخته شده توسط این شرکت تصاویر جنسی وجود دارد و این را هم باید گفت که پدیده شرطی سازی در کودکان خیلی بیشتر و راحت تر اتفاق می افتد و مواجه شدن کودکان با این صحنه ها باعث بلوغ زودرس و بسیاری از مشکلات دیگر میشود.

تصاویر تحریک آمیز جنسی در برنامه کودک - عکس تحریک آمیز جنسی - عکسهای برنامه کودک های والت دیزنی و تحریک جنسی

تصاویر تحریک آمیز جنسی در برنامه کودک - عکس تحریک آمیز جنسی - عکسهای برنامه کودک های والت دیزنی و تحریک جنسی - تصاویر عریان در برنامه کودک ها - برنامه کودک والت دیزنی

تصاویر تحریک آمیز جنسی در برنامه کودک - عکس تحریک آمیز جنسی - عکسهای برنامه کودک های والت دیزنی و تحریک جنسی

به اتفاقی که در پنجره اتاق در حال وقوع هست دقت کنید…

تصاویر تحریک آمیز جنسی در برنامه کودک - عکس تحریک آمیز جنسی - عکسهای برنامه کودک های والت دیزنی و تحریک جنسی - تصاویر عریان در برنامه کودک ها - برنامه کودک والت دیزنی - پوستر تحریک آمیز - تصاویر زشت در برنامه کودک ها

ماجرای دروغین ۱۱سپتامبر یکی از مواردی است که آمریکا بوسیله هالیوود توانست ذهن مردم آمریکا را شرطی کند!
اگر توجه کرده باشید پس از ماجرای ۱۱ سپتامبر مردم آمریکا عکس العمل شدیدی نسبت به این قضیه نشان ندادند. نداشتن عکس العمل شدید نسبت به این قضیه به این دلیل بود که از سال ها پیش در هالیوود فیلم هایی ساخته شده بود که ماجرای ۱۱ سپتامبر را میشد در آنها مشاهده کرد! انفجار دو برج! خرابی دو برج! اعداد ۹ و ۱۱ و در کنار این اعداد سخن از انفجار و نابودی و وحشت! همه ی اینها کاری کرد تا مردم آمریکا در ذهنشان جا بیفتد که در تاریخ ۹/۱۱ یک اتفاق بد قرار است بیفتد. حتی شماره تلفن پلیس آمریکا هم ۹۱۱ است! و معمولا وقتی اتفاق بدی بیفتد به پلیس خبر میدهند…

حال تصاویر موجود در فیلم ها و انیمیشن هایی که باعث شرطی شدن ذهن مردم آمریکا شد را بررسی میکنیم…




http://jc313.ir/upload/ax2/11.9pic%20(10).jpg

هواپیما ، در حال برخورد به دو آبمیوه (یا هر چیز دیگه ای)

خیلی از مواردی که قرار داده شد اصلا عادی نیستند و کاملا مشخصه که طراح ان ، اون رو برای مقصودی طراحی کرده

اگر باز هم در پیام های ناخوداگاه شک دارید پیشنهاد میکنم در گوگل سرچ کنید مقالات جالبی وجود داره

البته موارد بسیار زیاد و پیچیده تری هم وجود دارد که سعی میکنیم به مرور اون ها رو داخل سایت با تحلیل قرار بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *