شبکه اینترنشنال | یک شبکه خبری دیگر با پول های میلیاردی سعودی

1

⭕️ عربستان عاشقانه به چشمان ایرانیان می‌نگرد!

بعد از افشای تامین بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری عربستان برای شبکه ایران اینترنشنال توسط گاردین و اثبات این مساله آن هم درست بعد از این که این رسانه با سرکرده گروهک الاهواز مصاحبه کرد و به وی خوش آمد گفت، آب از آب تکان نخورد!

گرچه همه رسانه ها خوب اطلاع رسانی کردند که با چه موقعیت خطرناکی روبرو هستیم و همه فهمیدند عربستان برای پر کردن مغز ایرانیان چه خرج هایی که نمی کند، اما باز هم کسی اظهار نظر نکرد!

این که عربستان چند میلیون دلار دیگر در شبکه های دیگر از جمله MBC Persia خرج کرده یا به گفته طرفداران ماهواره عربی یاهست قرار است شبکه های دیگری (که فرداد فرحزاد وعده اش را داده اند) روی ایر بروند هم اصلا مهم نیست.

اصلا برای مردم ما مهم نیست که عربستان به یک باره در عرض یک سال عاشق چشم و ابروی ایرانیان شده! عربستانی که حتی به یک خبرنگار ساده هم رحم نمی کند و از داخل سفارت خودش در ترکیه او را می دزدد و به قتل می رساند، حالا رسما شده سرمایه گذار تلویزیون های خبری و سرگرم کننده فارسی زبان!

باید ترسید و تفکر کرد که چه قرار است بر سر این مردم بیاید … باید ترسید و به این فکر کرد که چطور در عرض ۵ سال یاهست عربی وارد خانه های ایرانیان شد و حالا دکمه خاموش و روشن همه شبکه های فارسی زبان یاهستی در دست اعراب است!

باید از این ترسید که پول نقت اعراب چطور چشمان ایرانیان را از ماهواره های اروپایی گرفت و به سمت ماهواره های محلی و عربی خود برد!

فراموش نکنید که نه حالا نه هیچ وقت دیگر، عربستان عاشق چشمان ایرانیان نبوده و هیچ گاه چشم دیدن تاریخ و اقتدار و تمدن ایران را نداشته و حال به هر شکل شده و به هر هزینه ای شده سعی در انتقام دارد.

مراقب باشید چشمان خود را به چه شبکه ها و به چه ماهواره هایی دوخته اید!

بدون جانبداری فکر کنیم که داریم چه ماهواره ای را می‌بینیم؟ الیاهست ؟ ماهواره عربی؟ ایران اینترنشنال؟

خوب به این سوالات فکر کنید …

(در پرانتز باید بگیم که منظور ما از متن نوشته شده کشور عربستان سعودی است ولاغیر، و به هیچ عنوان و به هیچ وجه منظورمان اعراب هموطن و عرب‌زبانان خونگرم و دوست داشتنی کشورمان نیست!)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

One thought on “شبکه اینترنشنال | یک شبکه خبری دیگر با پول های میلیاردی سعودی

  1. با درود : تا زمانی که رسانه آزاد و بدون سانسور در داخل کشور راه اندازی نشود و فضای رسانه ای محدود و تک قطبی باقی بماند قطعا مردم هیچ رقبتی به دروغ پردازی جمهوری اسلامی نشان نخواهند داد ، من معتقدم بزرگترین رسانه دروغ پرداز جهان رسانه های جمهوری اسلامی هستند .