ابهامات و حرف های نگفته واکسن های کرونا

0
عوارض و خطرات واکسن فایزر

از همان ماه های اول ظهور ویروس کووید ۱۹ همه شرکت ها و مردم چشم انتظار ساخت واکسن برای این ویروس جدید بودند تا بالاخره شرکت فایزر و سپس مدرنای امریکا توانستند واکسن موثر را بسازند و به تولید انبوه برسانند

همزمان کشور های دیگر مانند چین با واکسن های دیگر مثل سینوواک و سینوفارم ، هند با بهارات ، اکسفورد انگلیس با استرنزکا و… واکسن هایی را راهی بازار کردند

اما نکته مهم اینجاست که چرا همه جا فقط مزایا و سود های این واکسن ها را تبلیغ میکنند و هیچکس معایب و خطرات احتمالی ان را بررسی و حتی اعلام نمیکند ؟ تا حدی که انگار این واکسن ها هیچ ضرری ندارند و سراسر سود هستند !

در این مطلب که به مرور تکمیل تر می شود قصد داریم با مستندات علمی و نظرات متخصصان چالش های جدیدی را در ذهن شما ایجاد کنیم

توجه : ما به هیچ وجه مخالف واکسیناسیون نیستیم اما اینکه میشنویم که هر واکسنی به دستتان رسید استفاده کنید و در ان شک نکنید یک حرف عجیب و غلط است که مدیران و مسولان فقط برای کنترل بیماری در سطح کلان میزنند و عواقب دراز مدت آن برایشان مهم نیست ، پس مهم است که بدانیم هر واکسن چه ویژگی هایی دارد تا با اگاهی انتخاب کنیم.

 

ابتدا باهم ببینیم که واکسن مدرنا و فایزر چگونه ساخته شدند و فناوری ساخت ان ها چیست ؟

حالا یکی از مخترعین تکنیک mRNA یعنی دکتر “رابرت مالون” میگوید واکسنهای کوید ساخته شده با این فناوری ایمن نیستن کسی که ۳۰ سال پیش تکنیک پیام رسان RNA رو برای استفاده در واکسن مطرح کرده بود سکوت را شکست و از خطر واکسنهای مبنای mRNA که در فایزر و مادرنا استفاده شده سخن گفت. او گفت پروتئین سمبله(spike) که سلول با تحریک واکسن mRNA وادار به تولید آن می شود برخلاف فرض اولیه غذا و دارو آمریکا (FDA)خطرناک و از لحاظ بیولوژیکی فعال است و این میتواند دلیل عوارض گسترده و متعددی باشد که گزارش می شود. او همچنین از بایکوت شدید خبری عوارض واکسن گلایه کرد و گفت این کار باعث می شود علائم هشدار را نبینیم و مسیر اشتباه را ادامه دهیم.

کمی هم از دعاوی حقوقی شرکت فایزر بدونیم :

حالا نظر از یک سرطان شناس مشهور المانی ،والتر وبر:

واکسن فایزر یک دستکاری ژنتیکی است. بهترین تحقیقات حاکی از آن است که این واکسن نتیجه مشخصی ندارد.

ما با این واکسن خود را از نظر ژنتیکی دستکاری خواهیم کرد که ممکن است در ۵ یا ۱۰ سال آینده به بیماری‌های خودایمنی و یا سرطانی منجر شود.

اول از همه ببینیم این ویروس از کجا امد:

اتهام دکترفائوچی از گلوبالیست‌های برجسته و رییس مؤسسه NIH (سازمان ملی سلامت) امریکا  و سناتور جمهوری‌خواه در خصوص منشا ویروس کرونا

 

امروز شاهد اعتراف BBC در خصوص توقف واکسیناسیون با واکسن آمریکایی مدرنا در ژاپن بودیم. جزییات آن در ویدئوی زیر است :

شبکه ان‎اچ‎کی ژاپن گزارش داد که واکسن‎های آلوده مدرنا که مصرف آنان توسط دولت توکیو متوقف شده است دارای ذرات فلزی هستند.

شرکت مدرنا نیز در واکنش به گزارش شبکه تلویزیونی ژاپن ذرات فلزی نوعی ذرات معلق توصیف کرد که مشکلی برای ایمنی یا کارآیی ایجاد نمی‎کند.

 

🔴 شرکت فایزر واکسن را برای کارکنان خود اجباری نمی کند‼️

طبق این گزارش اسناد داخلی شرکت فایزر نشان می دهد که این شرکت نیازی به واکسیناسیون کارکنان خود علیه کرونا ندارد!
همچنین آلبرت بورلا مدیرعامل Pfizer نیز واکسینه نشده است…
این شرکت نیازی به واکسیناسیون کارکنان خود ندارد.

https://www.breitbart.com/politics/2021/08/12/report-confidential-documents-reveal-pfizer-does-not-mandate-vaccines-for-employees/

گروهی متشکل از بیش از ۵۰۰ پزشک در آلمان به نام “پزشکان برای اطلاع” در یک کنفرانس مطبوعاتی ملی اظهارات تکان دهنده ای داشتند:

پاندمی کرونا یک نمایش است. این یک کلاهبرداری است. وقت آن است که بفهمیم در بحبوحه یک جنایت جهانی هستیم. ”

🔹 این گروه بزرگ از متخصصان پزشکی هر هفته یک هفته‌نامه پزشکی در ۵۰۰،۰۰۰ نسخه منتشر می کنند تا مردم را از اطلاعات غلط گسترده در رسانه های اصلی آگاه کنند.

Proof That the Pandemic Was Planned & With Purpose

توصیحات علمی پروفسور علی کرمی در باره انواع واکسن های کرونا:

شاید برایتان سوال باشد که تکنولوژی ساخت هر یک از واکسن هایی که در داخل در حال تولید و تست است چیست:

چند سوال و ابهام اساسی :

همه ما میدانیم که داستان خوردن خفاش در چین یک داستان تخیلی برای درپوش گذاشتن بر روی ساخت بشر بودن این ویروس یعنی کروناست.

۱.حال وقت آن است که بپرسید به چه دلیل در سال اولی که ویروس کرونا بدون واکسن و بصورت طبیعی پیش روی میکرد جهش خاصی در آن اتفاق نمیفتاد و امار مرگ و میر انقدر بالا نبود ، اما الان با وجود تزریق میلیون ها دز واکسن در جهان ، ویروس بطور تصاعدی جهش های جدید و عجیبی پیدا میکند که در کمتر ویروسی در جهان شاهدش بودیم ؟

۲.در افغانستان ، پاکستان و عراق که رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضعیف است چرا مرگ و میر بالا نیست ؟ (بر فرض اینکه امار ابتلاهایشان درست نباشد)

۳.اگر یادتان باشد تا قبل از اینکه جهش هندی کرونا وارد میدان شود ، هند با جمعیت میلیاردی و وضع بهداشتی افتضاح، امار مرگ و میر و ابتلای بالایی نداشت و به یکبار بعد از جهش همه چیز عوض شد ، ایا این جهش ها طبیعت ویروس هستند یا باز هم دست بشر در کار است ؟

۴.باز هم یاداوری کنیم که در اوایل ظهور ویروس در کشور هایی مانند ایتالیا مرگ و میر و ابتلا به شدت بالا بود در حدی که متخصصان از همان ابتدا مقالاتی مبنی بر اینکه این ویروس بر ژنتیک های مختلف کاملا متفاوت عمل میکند به چاپ رساندند.

۵.چرا تا همین چندوقت پیش حتی در تبلیغات کشور های دیگر ادعا میکردند که با تزریق واکسن دیگر مبتلا نمی شوید اما حالا به راحتی میگویند که چون ویروس جهش دارد پس واکسن اثر بخشی خودش را کاهش میدهد و حداقل بروید خدارا شکر کنید که اگر مبتلا شوید از مرگ نجات پیدا میکنید

۶.حالا شرکت فایزر به دنبال مجوز اورژانسی برای تزریق دز سوم است ، در کارت واکسیناسیون فرانسه جای ۸ دز واکسن میبینیم ، واقعا چرا همه ی واقعیت را به یکباره نمیگویند؟

۷.اگر قرار است هرسال واکسن بزنیم جدا از اینکه این یک منبع درامد هنگفت همیشگی برای شرکت های واکسن سازی بخصوص در امریکا می شود، ایا با عوارض تزریق مداوم حتی بی خطر ترین واکسن ها در این نسل و نسل های آینده اطلاع رسانی کاملی انجام شده؟

۸. اگر پس از چند جهش دیگر ویروس انقدر قوی شد که حتی با واکسن هم مرگ و میر شدت گرفت ان وقت باید چه کنیم ؟ منتظر واکسن جدیدی باشیم و یا تسلیم این ویروس شویم ؟

۹.در این دوسال که همه جا حرف از ویروس کروناست چرا سایر ویروس هایی که در سال های گذشته بصورت فصلی می آمدند و میرفتند (مثل انفلانزای فصلی یا h1n1) خبری نیست ؟ ایا پزشکان به اشتباه آن ها را هم جزو آمار کرونا محسوب و داروی های کرونا را تجویز میکنند ؟ ایا همین دلیل نمیتواند علت تجویز اشتباه بسیاری از دارو ها و ضعیف شدن بدن و بالا رفتن مرگ و میر باشد؟ (این روز ها هرکسی با سرفه به پزشک مراجعه کند داروی کرونا میگیرد !)

۱۰.چرا در رسانه های خارجی و داخلی تنها ویروسی که خبر از ان میشنویم کروناست ، انقدر که اگر روزی ده خبر بد درباره کرونا نخوانیم شب خوابمان نمیبرد ! چرا رسانه انقدر قوی در مسیر ترساندن و حس ناامیدی مردم جهان گام برمیدارد ؟(ترس و ناامیدی یکی از عوامل مهم تضعیف سیستم ایمنی بدن انسان است)

میدانیم که به واسطه جدید بودن این ویروس هنوز در بحث علمی و شناختی آن ضعیف هستیم ، اما چرا طوری مردم را میترسانند که هرکسی که کرونا میگیرد به اولین چیزی که فکر میکند مرگ است ، در حدی که اگر ایدز بگیرد انقدر نمیترسد تا کرونا بگیرد !

۱۱.ایا میدانید که امار روزانه مرگ در اثر سکته قلبی ، خفگی ، تصادف ، گرسنگی و صد ها مورد دیگر در جهان چند برابر امار مرگ کروناست؟

ما گمان میکنیم این ویروس خیلی دقیق و برنامه ریزی شده جلو می رود و تا بحال ما فقط بخشی از برنامه بلند مدت جهانی سازندگان این ویروس را دیده ایم و اینده مبهم و شاید ترسناکی پیش روی ماست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *