بزرگترین کلاه برداری پولی تاریخ چیست !

0
بزرگترین کلاه برداری پولی تاریخ

حسن عباسی پنج شنبه شب (۲۶ تیرماه) در برنامه طالب زاده به بررسی اقتصاد استراتژیک پرداخت و از مشکلات ربا در بانکداری ربا در ایران، مشکلات متکی بودن به دلار آمریکا و مسائلی از دست گفت.

همچنین در قسمت هایی از این برنامه مستند رازهای پنهان پول Hidden Secrets of Money، که درباره سقوط دلار آمریکا است، بروی آنتن رفت.

حسن عباسی در قسمتی از این برنامه از بانکداری ربوی در ایران می گوید و در ادامه از نبودن پشتبانی دلار آمریکا در بازارهای جهانی و بروز مشکلات اقتصادی کشورها بدلیل اتکا به دلار آمریکا، و مبنا بودن آن توضیح می دهد.

در ادامه عباسی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی اقتصاد ایران را قطع ارتباط با دلار عنوان کرد و از سانسور سخنان مراجع تقلید درباره بانکداری ربوی انتقاد کرد. وهمچنین در ادامه گفت: جمهوری اسلامی نمی توند مدل اقتصاد اسلامی را نشان دهد وقتی مبنای آن اقتصاد دلار است.




در ادامه مستندی درباره استفاده کشورها از دلار در معادلات خود پخش شد که در ذیل قسمتی از این مستند آمده است.

در ادامه حسن عباسی از دلیل جنگ تمام عیار اقتصادی بر ایران گفت، و ادامه داد: آمریکا فهمیده است اگر ایران مبنای دلار را از معاملات نفتی خود حذف کند، و دیگر کشورها یادبگیرند اقتصاد خودش سقوط خواهد کرد، همانگونه که سال گذشته بزرگترین شهر صنعتی این کشور و خودروسازان بزرگی همچون فرد و جنرال موتور ورشکسته شدند.

همچنین این استاد دانشگاه در ادامه دلیل مبارزه آمریکا با ایران را تلاش برای حذف دلار از معاملات خود عنوان کرد؛ و در ادامه با انتقاد از مجلس گفت: برای این مجلس متاسف هستم که هنوز پیمان دوجانبه مالی بین کشورهای مستقل از دلار را امضا نکرده است.

وی ادامه داد: ما باید کاری میکردیم که مردم برای تبدیل دلار، آن را برای خود حرام میدانستند.

عباسی در پایان با نشان دادن پلاک گردن خود، از ادامه دار بودن جنگ گفت و از دانشجویان و دانشگاهیان که مردم را از دلیل نابسامانی ها اقتصادی که مبتنی بر اقتصاد آمریکا است آگاه سازند.

در ادامه قسمت دوم این صحبت ها آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *